Newsletter Subscription

Friday, July 5, 2013

[RO] Castigatoarele Giveaway-ului Abigail Smycken

Am placerea sa va anunt cele 4 castigatoare ale giveaway-ului organizat de Abigail Smycken. M-am bucurat foarte mult sa vad atatia oameni inscrisi, nu mi-as fi inchipuit niciodata ca se vor inscrie atatia. Imi doream macar sa se inscrie 4 pentru a lua cele 4 cadouri dar faptul ca v-ati inscris peste 50 este absolut minunat. In total au fost 57 de share-uri la pagina insa unii dintre voi nu ati dat share public si datorita acestui lucru nu am stiut exact care ati fost. Altii au dat share de mai multe ori insa am contorizat doar o singura data asa ca am ajuns la doar 50 de inscrisi. Castigatorii celor 4 seturi sunt urmatorii:

Setul numarul 1 pleaca la:




Setul numarul 2 pleaca la:


Setul numarul 3 pleaca la:



Setul Supriza pleaca la:


Am anuntat la inceput ca voi face public cadoul supriza in momentul alegerii castigatorilor. Acesta este:

Rog toti castigatorii sa imi trimita un mail in urmatoarele zile cu adresa si numele unde doresc sa le fie trimise cadourile. Ma puteti contacta pe FB cu un mesaj personal sau la adresa de mail afisata la rubrica contact pe pagina aceasta.

Le multumesc tutoror participantilor si planuiesc sa fac un giveaway si in luna august asa ca ar fi super sa va vad si la acel giveaway. Sper ca celor care au castigat sa le placa cadourile si sa le poarte cu placere si bucurie!






No comments:

Post a Comment